Salam Sejahtera ke Atas mu..

Tuesday, June 21, 2011

Ya ALLAH,aq jatuh cinta..



"my love"

awak, even saya tak tahu siapa awak, saya sentiasa doakan awak akan menjadi pasangan yg terbaik untuk saya 1 hari nt. saya akan berusaha untuk jadi wanita yang solehah, yang layak berganding dengan awak, lelaki yang soleh. saya akan kejar cita2 saya, jaga maruah saya, dan sucikan hati saya drpd cinta lelaki yang bukan jodoh saya. awak tunggu saya yea. saya harap awak pun dapat simpan cinta awak untuk saya =)


masyallah,alhamdulilah...masih ada wanita yg mempunyai pemikiran mcm nie,

yag bagy aq tersngat menarik...x pernah terlintas di hati aq nak wat cmnie,

memg style la cara dia nak berkasih sesama manusia....

xperlu nak kapel,x perlu nak dating....

hanya berserah kpada ALLAH S.W.T untk menentukan....

jodoh yg terbaik untk die...

seperti trmaktub dlam AL-Quran

surah An-Nur,ayat 26...yg brmaksd..

"perempuan-perempuan yag keji untuk laki-laki

yang keji,dan laki-laki yang keji untuk perempuan-perempuan

yang keji(pula),sedangkan perempuan-perempuan yang baik

untuk laki-laki yang baik,dan laki-laki yng baik untuk permpuan-perempuan

yang baik(pula),mereka itu bersih dari apa yang dituduhkan orng,mereka peroleh ampunan

dan rezeki yang mulia(syurga)."



thaks untk akhi muaz...ana copy ayat wanita misteri nie dri antum nye notes..

sekadar renungan brsama...insyAllah.

Wallahualam.


No comments:

Post a Comment

Ayuh kite perbaiki!

Anda Tak tahu solat?
Jangan malu Sila klik pada Gambar untuk melihat animasi solat yang ringkas beserta audio bacaan yang mudah difahami!